SVETOVANJE ZA ODRASLE 2015
Naziv javnega razpisa: Javni razpis za sofinanciranje svetovanja za odrasle 2015
Izvajalec: CDI Univerzum,
skupaj s partnerji: Zavod RS za zaposlovanje, OE Ljubljana, Info točka za tujce, Območna obrtno podjetniška zbornica Vič, Javni zavod Cene Štupar – Center za izobraževanje Ljubljana, Zavod za prestajanje kazni zapora Ig, CenterKontura, Zavod MISSS, Zavod za izobraževanje delavcev, Z.I.D., Zavod BOB ,Zavod MiT.
Financer: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport ter Evropski socialni sklad
Cilji:
– povečanje vključevanja manj izobraženih odraslih in ostalih ciljnih skupin v izobraževanje, v prekvalifikacijo, v različna usposabljanja, pridobivanje različnih certifikatov, usmerjanje v potrjevanje nacionalnih poklicnih kvalifikacij, pridobivanje poklicnih kompetenc ter nadgrajevanje poklicne izobrazbe.
Ciljne skupine:
prednostne ciljne skupine, za katere se izvaja svetovanje po tem javnem razpisu, so odrasli, ki imajo dokončano največ štiriletno srednjo šolo in so:
– zaposleni, stari 45 let in več,
– brezposelni, stari 50 let in več,
– mlajši odrasli, ki so zgodaj opustili izobraževanje, Romi, invalidi, migranti, obsojenci in osebe iz manj razvitih regij.
Aktivnosti:
– izvajanje informiranja in svetovanja, več srečanj na udeleženca,
– izdelava osebnega svetovalnega načrta za udeleženca, ki vodi do pričakovanih rezultatov svetovanja,
– ugotavljanje in vrednotenje neformalno pridobljenega znanja.
Trajanje: od 20.3. 2015 – 31.10. 2015
REZULTATI PROJEKTA
- V svetovanje je bilo vključenih 151 udeležencev,
- izvedenih je bilo 323 svetovalnih storitev,
- 88% strank prihaja iz prednostnih ciljnih skupin,
- 28 % strank se je vključenih v javno veljavno izobraževanje,
- 11 % strank se je vključilo v druge oblike izobraževanja/usposabljanja,
- 50% strank je bilo vključenih v postopek ugotavljanja in vrednotenja neformalno pridobljenega znanja ali izdelavo portfolija,
- izdanih je bilo 53 potrdil o izvedenih postopkih ugotavljanja in vrednotenja neformalno pridobljenega znanja ter mnenj o razvitosti kompetenc,
- 1 % strank se je zaposlil.
- izvedeni sta bili 2 animacijski delavnici za vključitev ciljnih skupin v svetovanje,
- izdelan letak,
- izvedene evalvacije dela projekta.