The Chrysalis and the Butterfly
Opis projekta: Projekt se je začel zaradi težav s katerimi se srečujejo izobraževalci (učitelji, prostovoljci, itd.), ki izvajajo različne izobraževalne vsebine za zapornike.
Poučevanje v zaporih je drugačno od poučevanja v šolah: vključuje veliko dejavnikov, povezanih z zaporniškim kontekstom in njegovo organizacijo, zaporniki, pravili, organizacijo časa, ki vplivajo na učne dejavnosti in jih naredijo izjemno zapletene. Posebnost učečih se (pripornikov in obsojencev) pogojuje njihovo sodelovanje v izobraževalnih dejavnostih. Enako lahko rečemo za zapornike, ki delajo, ker se lahko zgodi, da sta delovna in učna dejavnost istočasno.
Iz teh razlogov si učitelji in prostovoljci, ki sodelujejo v projektu, želijo deliti svoje izkušnje, razpravljati o učnih metodologijah in pomanjkljivostih ter primerjati dobre prakse.
Cilji projekta :
- ustvarjanje prostora za razmislek o določenih temah, ki bi zapornikom omogočil, da na novo opredelijo svoje življenje med in po izkušnjah v zaporu;
- krepitev identitete in samozavesti;
- spodbujanje in motiviranje zapornikov, da opisujejo svoje osebne izkušnje in komunicirajo – tudi o težavah življenja v zaporih – na Evropski ravni
- primerjava rezultatov projekta s podobnimi izkušnjami drugih evropskih zaporov;
- predstavitev svojega dela regionalnim mrežam, ki delujejo v zaporih;
- deliti rezultate projekta s partnerji na Evropski ravni;
- pripraviti izbrano metodologijo (avtobiografija) in jo postaviti za običajno didaktično prakso v izobraževalnih procesih za zapornike.
Glavni cilj: Izmenjave praks
Trajanje: 20. 12. 2020 – 19. 12. 2023
Nosilec: Associazione Culturale Le Interferenze, Italija
Partnerji:
- Center za dopisno izobraževanje, Slovenija
- UNIVERSIDAD DE LA LAGUNA Španija
- Changes&Chances Nizozemska
- MAISON DES SCIENCES DE L’HOMME D’AQUITAINE, Francija
- Associação Portuguesa de Educação nas Prisões, Portugalska
- Udruga za promicanje knjizevnosti i kulture Skribonauti, Hrvaška
Aktivnosti za zaprte osebe v zaporih Ig