Podjetniška delavnica

Opis seminarja

Razmišljate o samostojni podjetniški poti? Kakšni so prvi koraki? Udeležite se 30-urne podjetniške delavnice.  

Vsebina

MODUL 1 – 10 ur

  • Podjetništvo, odločitev za (socialno) podjetništvo.
  • Prednosti in nevarnosti/tveganja podjetništva ter najpogostejše napake podjetnikov začetnikov.
  • Samozaposlovanje in drugačne oblike zaposlitve, statusne oblike gospodarskih subjektov in razlike zlasti med s.p. in d.o.o.
  • Pogoji za opravljanje dejavnosti, delo na črno, postopek registracije podjetja, informiranje o storitvah SPOT portala.
  • Vse temeljne poslovne funkcije v eni osebi.
  • Izpolnitev vprašalnika VPP (»Vprašalnik pripravljenosti na podjetništvo«)
  • Analiza osebnostnih lastnosti in virov uspešnih podjetnikov. Opisi in napotki za nadaljnji razvoj lastnosti vsake lestvice iz VPP s priporočili.

MODUL 2 – 10 ur

  • Odgovorite na vprašanje, v čem se vi in vaša storitev razlikujeta od drugih!
  • Celostna komunikacija z vidika nevroligvističnega programiranja (vizualni, avditorni in kinestetični zaznavni tip).
  • Kako osvojim umetnost pozornega poslušanja in parafraziranja ter to uporabim pri trženju?
  • Govorim jezik kupca »Vi namesto mi« in jezik odgovornosti?
  • Ali znam odgovoriti na potrebo/problem kupca? Sistematično raziskovanje motivov kupcev.
  • Praktični napotki za povečanje prodaje, ohranjanje strank in uspešno odzivanje na ugovore.
  • Ključne prodajne veščine. Da ste komunikativni, ni dovolj. Kreirajte poslovni uspeh tudi z vizualizacijo.
  • Mreženje – vprašanja v razmislek.
  • Na kratko o blagovni znamki in celostni grafični podobi.
  • Orodja tržnega komuniciranja, najprimernejša za posamezno storitev/izdelek.
  • (Spletna) promocija in oglaševanje v lokalnem okolju in širše (tudi preko socialnih omrežij).

MODUL 3 – 10 ur

  • Oblikovanje poslovne ideje in kako preveriti ali je prava?
  • Zakaj poslovni načrt in najpomembnejše sestavine poslovnega načrta.
  • Imeti enega ali več produktov in enega ali več dobaviteljev?
  • Raziskava trga in trženje. Načrt trženja.
  • Konkurenca z vidika tržnega deleža, obsega prodaje, dobičkonosnosti, politike cen, prodajnih strategij.
  • Prednosti in slabosti konkurence v primerjavi z vašo storitvijo/izdelkom.
  • SWOT – tržne prednosti, priložnosti, slabosti in nevarnosti vašega bodočega podjetja
  • Pomen mentoriranja v zgodnjih fazah podjetništva

Trajanje seminarja

Datum izvedbe seminarja: v letu 2024 v prostorih CDI Univerzum, Grošljeva 4, 1000 Ljubljana. Delavnica poteka 5 dni po 6 pedagoških ur.

Cena seminarja

  • 175,00€ + DDV

Prijava in informacije

Informacije lahko dobite
po e-pošti: info@cdi-univerzum.si
ali telefonu: 01/583-92-96

ali spletna prijava

Kje nas najdete

Dostopnost